Kızlar normalde adetim hiç şaşmaz tam gününde olurum doğum kontrol hapı kullanıyorum 21 gün kullanıp 7 gün bırakıyorum 23.gün hep adet olurum geçen aya göre bu ay o tarihte olmadım ama zaten. 23. Günde gelmemişti o yüzden sorun etmedim dün olmam gerekiyordu 23.gündü ama hala olmadım ve mide bulantım ya oğlum daha 2 yaşında hiç düşünmüyorduk daha 2 sene sonra istiyorduk sizden fikir almak istiyorum sizce ben gerçekten sıçtım mı 🤦🏻♀️ Yoksa psikolojik mi böyle gebeliğini öğrenen var mı