bende 5.5 aydır sağıyorum benimde azalmaya başladı. 5. aya kadar sadece anne sütü almıstı ama iki haftadır gündüz 4 kez 150 cc anne sütü içiyor gece de 3 kez 60 cc mama. similac markası var e bebekte 360 grı 40 tl, 860 gramı 80 tl ben onu kullanıyorum ve memnun kaldım. baya tok tutuyo ve anne sütüne en yakın 2. mama olduğu söylenir ayrıca içinde palm yağıda yok.
anne sütüne gelirsek ben 5.5 aydır herşeyi kullandım ama şimdi saldım bişey içmiyorum çünkü biliyorum ki sağmaktan dolayı bir süre sonra azalma oluyo. ama yinede zamanında bana en iyi gelen şeyi söyliyim
https://www.hepsiburada.com/naturpy-milk-tea-anne-cayi-250-gr-pm-HB000004OXSI
bu çay aktarlarda falan da var baya uygun fiyatlı uzun sürese gidiyor ben 3 kez 3 küpten demleyip içiyodum aynı küp şeker gibi tadı falanda cok güzel
ek gıdaya da başladım. ben 3 gün kuralınu sadece yumurta yoğurt gibi şeylerde yapıcam. ama normalde mesela patatesle başlayıp ilk gün çay kaşığı, ikinci gün tatlı kaşığı, üçüncü gün yemek kaşığı kadar verip deniyosun. eğer bi sıkıntı yapmadıysa dördüncü gün yeni bi sebzenin ilk çay kaşığı ölçüsünü ekliyosun. bu şekilde artırıyosun deneyeceğin şeyleri.
ben patates havuç tatlı kabak brokoli lor elma denedim şu ana kadar. günde 1 kez öğün olarak veriyorum bunları.
nacizane vereceğim tavsiyeler bunlar, inşallah işinize yarar 🌸