Kızlar merhaba
oğlum 3 ay 11 günlük ve 50 günlükden bu yana çalışıyorum ek gıdaya geçişleriniz için illaki 6 ayı bekleniz mi 4,5 aylık dönemde de başlanabilir mi (doktorumla görüşeceğim) zaten tadım süresi uzun sürüyor yoğurttu,3 gün kuralıydı, sevdi sevmedi derken
erkenden başlamalı mıyım?