Eşimde bende pozitifiz kızımın ateşi 38/39 arası 3 kere gidip geldi ılık banyo sirkeli su bez falan koydum suyla elini yüzünü yıkadım ne yapacağımı şaşıyorum calpol içiriyorum 3,5/4 saatte bir başka verebileceğim bi ilaç olmadığını söylediler gerçekten kötü bi durumdayım psikolojim yerle bir oldu bebeği korona geçirenler nasıl bi süreç geçirdiniz neler yaptınız yazabilir mi lütfen