Elam34 bizde 4 ay 10 günlüğüz şuan uyurken emdi yan yatırdım kendisi çıkarttı gazını bazende hiç çıkartmıyor biriktiriyor🤣alttan pıtır pıtır rahatlıyor bazende erken saat 6 yada 6,5 da tuvaletini yapıyor sonra yine emip uyuyor şükür bi kaç gündür geceleri 3 yada 4 kere kalkıyor atak değişiyor galiba inşallah böylede devam eder bakalım😊😊