BGY kizlar esim perşembe test verdi sadece pazartesiden beri bas ağrısı ve göz ağrısı vardi sinüzit sürekli boyle oluyordu ama ne olur ne olmaz dedik verdi akşamına pozitif cıktı. Bende o gün cok ter döküyodum bide bacaklarım cok agriyodu. Eşiminki pozitifse bende öyleyim o zaman dedim. Cocuk dis cikariyor ağlıyor iki gundur uykuyu alamiyorum diye salonda yatıyordu sadece. Dünde ben test verdim gündüz akşamına negatif çıktım. Babamında dün boğazı ağrımaya başladı usume geliyor dedi bacaklarım ağrıyor dedi akşamına oda test verdi dün. bu sabah baktım negatif (babamlar ve kayinvalidemler pazartesi bizdeydi baskada görüşmedik yakın zamanda) bugunde oğlum ateşlendi kustu. Bu arada esim kendini salona kapatti ben negatif ciktigimdan beri. Ve ben iyi hissediyorum kendimi sıkıntı yok gibi 36 haftalık hamileyim onun yorgunluğumu bilmiyorum biraz halsizlik var. Babamlara konuştum üşüttüm kesin geçen gün bacaklarım cok üşümüştü yolda diyor üst üste giyinip terletir kendini oyle iyileşir hep dün geceden beri iki uc kere terletmiş kendini dus almis iyi geldi yarına birseyim kalmaz diyor. annemde birşey yok . babam korana olabilir mi koah kalp hastası 63 yaşında cok riskli testlere guvenmelimiyim anlamadim. Bu arada kayinvalidemlerde de birsey yok. Nasil birsey bu anlamadım
bitanem123 BGY virüs kesinlikle ikizler burcu bebım eşimde test versi koku tat yok arkadaşıda verdi berbat hastaydı oda koku tat yoktu öksürüyodu ordakı ekip kesın koronasındır demiş ama testide ikisinin negatif cıktı
sherlock_mom BGY negatif sonuçların %60 doğruluk payı varmış, babaniz ve siz tekrar verin. Büyük ihtimalle var sizdede
Cascas19 BGY şöyle söyliyim elon musk 1 günde 4 test yaptı 2 negatif 2 pozitif. Hiç birşeye güvenim yok artık. O verdikleri ilaçları kullanıp, hastanede yatıp sağ çıkanı görmedim aylardır. Kendimi iyiden iyiye kobay faresi gibi hissetmeye başladım..
BGY koranmiyim değilmiyim kaç gun beraber oturduk yedik içtik bu belirsizlik cok zor pazartesi yine test yaptircam. Ben Neyse de babam degildir insallah
imrange BGY ilk testi negatif çıkıp ikincisi pozitif çıkana da şahit oldum bazen hemen belli olmuyo belirtin varsa yine yapabilirsin ama hamilelikte de halsizlik vücut ağrıları normal
imrange Korona adam seçiyor diyorlar çok doğru bir tanım bence herkese bulaşmıyor karı koca aynı yataktayken biri negatif biri pozitif olabiliyor mesela eşim birkaç kişiyle temaslıydı bilmeden yemek yedi ama bulaşmadı çok şükür kime nasıl bulacağı belli olmuyo hasta olan kurtulurken sağlıklı olan ölebiliyor kader bu da.
BGY imrange evet benimde cevremde var eşi pozitif kendi negatif olan kendimi düşünmüyorum artik. Babam en son pazartesi gordu eşimi ve cuma günü test verdi belirtisi olarak negatif cıktı. Babama bulaşmış olsa annemle aynı evdeler ne bileyim annemde belirti olurdu. ayrıca esim pazartesi başladı belirtileri acaba daha bulastiriciligi baslamamismiydiki o gun
nurelem BGY en garantisi tekrar test yaptırmak canım. Kuluçka evresinde olduğu içinde negatif cıkmıs olabilirsin.önce eşine sonra sana bulaamıstı o yüzden eşin pozitif sende negatif cıkmısındır
BaharAmine Bu korona dedikleri şey gribin bi üst modeli.. İnsanlar aynı evde yaşıyolar biri pozitif biri negatif çıkıyo şaşılacak iş .. O kadar ilaç veriyolar iyileşeceksin diye hiçbir şeyi olmayan insanlar ilaç kullandıktan sonra ölüyolar.. Hadi onu da geçtim bu hastalık çinde çıktı dünyaya yayıldı çinliler ilaç kullanmadan hepsi iyileşti ama bize ilaç çıkartıp sattılar.. Bide üstüne ilaç içen onca insan öldü.. Bu akla ve mantığa sığmıyor bi açıklaması da yok ..
BGY BaharAmine evet o ilaçlar benimde kafami karıştırıyor esim kullanıyo şuan göz çevresi mosmor oldu o kadar uzuluyorumki iki gundur sabah kalkıyorum rüyamı acaba diyorum. bakkaldan aldığım bi urunu bile sabunlayıp yikar oyle kaldırdım şuan şaka gibi virüs evimizde herşeyden huylanıyorum cok değişik birşey
gunesim5 BaharAmine üstelik cin denilen vahşi ülke doğu türkistandaki türklere zulüm ederken yine türklere aşı veriyor öylemi .. BUDA tartışılır bi konu.
BaharAmine BGY canım kronik rahatsızlığı olmadığı halde o ilaçları kullanıp ölen bir sürü insan var. Sirkeli suyla gargara yapsın benim bi arkadaşım eşiyle oldu kadın hamileydi ikisi de ilaç içmediler sirkeli suyla gargara yapıp turşu suyu içtiler iyileştiler.
Biricik01 BGY o ilaclari esimde kullaniyor,kullanma diye direttim AMA dinlemedi.Cok korkuyorum o ilaclardan bende
bitanem123 BGY özel hastanede test yaptırın birde yada sadece psikolojik olabilir ben artık hapşırsam bile koronamıyım acaba diyorum
BGY BaharAmine bizde sürekli turşu suyu içiyoruz ibrahim saraçoğlu korana icin ebegümeci ve adaçayı gargara yapın binlerce insanın hayatı kurtulur diye açıklama yapmıştı annemlerde bizde onu yapıyoruz limonlu sirkeli su içiyoruz devamli
BGY sherlock_mom ya şuan yüreğim ağzıma geldi panik atak hastasiyim zaten. Babam da varsa annemde belirti vermezmiydi yada kayinvalidemler
BGY bitanem123 şuan zaten ben babamdan daha riskliyim bulaşma konusunda olmadi bidaha test verelim ya
sherlock_mom BGY eşim babasına alışveriş yapıp eve götürdü,kayinvalim virüsten hastanedeydi eşyalarını alıp çıktı, görüşmedikleri halde 8 gün sonra belirti verdi. Tedbirlerimizi yinede alin
Balbocegi BGY ilaçlara netten bir bakın derim. Kan sulandırıcı içinde bilgi alabilirsiniz. Benim anne tarafım da hep geçirdi. Sağlıkçı çok bizde. Kan sulandırıcı içtiler hep. Fakat dediğim gibi aile hekiminiz falan aradığında sorun muhakkak, öyle kullanın
TospikOglusum BGY yazınız dikkatimi cektide canm adaçayı hamilelikte önerilmiyor söylemek istedim..bide bence eşiniz getirilen ilaçları icmesin.bol bol c vitamini ,d vitamini ,sarımsak ve bol su .