Elam34 Bu sira cok çikolata tüketiyorum gunde 3-5 tane emziriyorum 4ay 22 gunluk kizim ve normalde geceleri uyanmazdi bu sira uyanmaya basladi acaba çikolata etkiler mi icinde kafein olduğu icin yoksa atak midir anneler cok yoruldum sallamaktan
extraordinarymom Elam34 çikolata huzursuz ediyordu kızımı emzirirken yediğim zamanlar. Özellikle takip ettim çok zor uykuya geçiyordu ve çok sık uyanıyordu.
[silindi] Elam34 Doktorum günde 1 çikolata 1 kahve demişti bana. Çikolatasız duramıyorum. Kahveyi bıraktım şükür ama günde 1 çikolata mutlaka yiyorum. Azaltarak tüketin bence.
Elam34 extraordinarymom ya benim yuzumden mi uyumuyor yavrum simdi 😭 o kadar canim cekiyor ki kendimi alamıyorum bu sira ve normalde deliksiz uyuyan kizim gozler açık resmen yemeyi tamamen kessem düzelirmi ki
Elam34 [silindi] peki zararı olmus mudur bebegime doktorunuz bisey dedimi sadece uykusuzluk mu yapar ki
Elam34 SinemAlaz hadi ya cok uzuldum suan ben de atak mi diyorum kac zamandir girip cikip cikolata yiyorudum 🤷♀️
Elam34 [silindi] oh cok sukur yarindan itibaren agzima sürmem yavrum benim yuzumden uyumuyor demek😞 cok teşekkür ederim cevap icin
[silindi] Elam34 Öyle düşünme. Ben her şeyi az az yiyorum mesela, bu sayede gaz sancılarımızı hızlı çözdük. Kendini cezalandırma kuzum en azından 2 günde 1 tane ye sana da yazık ♥️ o kadarı etkilemez merak etme 🥰
Elam34 [silindi] o kadar haklisin ki iste insan once onu düşünüyor aman iyi olsun da ben onemli değilim diyor ama yanlis yapiyoruz ic gudusel olarak🙈 anne de olsak insaniz bizim de ihtiyaçlarımız var ama kendimden vermeye o kadar alismisim ki esime cocuguma düşkünlükten hep 2.plandayim önemsiz gibiyim iste ay yarama bastin gece gece kafani agrittim😅
[silindi] Elam34 Aman ne kafa ağrıtması uyuyamıyorum zaten 😂 aynı benim gibisin. Ben de hep kendimden önce sevdiklerimi düşünürüm 🙄🥲
Elam34 [silindi] sorma mesela suan uykum kacti telefonda takilasim var cunku aksama kadar elime bile alamadım ama kendime kızıyorum telefonu birak da uyu sütün olmaz yavrun ac kalir diye😅
Agustosbocegi Elam34 benim kizim 40 dan sonra hic gunduz uykusu uyumadi cikolatayi iki uc haftada bir yerim kahveyi uc gunde bir aksamlari icerim gece uyumasini etkilemiyo 🤷♀️🤷♀️
Aliveannesiiii Elam34 4ay 15 günlük oğlum çikolata çok yiyorum bende şuan düşünüyorum gece bu kadar sık kalkması bundan mı o kadar kalkıyor ki atak mı diyordum, çikolatayı bırakıyorum bakalım nasıl olucak
Senemmm11 Elam34 oğlum son 2 haftadır gece uykusunu güzel uyuyordu. Dünden beri kakaolu kek yiyorum bu gece uyumuyor sürekli uyanıyor. Çikolata zaten etkiliyordu sütümü bu da etkiledi demek ki