Mrb bebeğim 5 bucuk aylık hero baby kaşık maması vermeye başladım fakat ne zman yese mırıldanıyor istemiyor mu sevmediği için mi tepki gösteriyor anlayamadm veriyorum yiyor ama arada agzını kapatıyor açmıyor tadını mı beğenmiyor acaba . Aynı durumu yaşayan varmı?