derindamla gece uykusuna yatırdıysanız uyansa bile o odadan çıkarmayın ışık açmayın tekrar uyutmayı deneyin. Benim oğlumda bu ara gazlanıyo çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyo alıp gazını çıkarıyorum pışpışlıyorum tekrar yatırıyorum yada meme verip sakinleştirip öyle uyutuyorum. Ama benim bebeğim çok gazlı bi bebek olmadığı için kolay düzene girdi oyüzden gaz konusunda bi şey diyemicem