fatos_10 Merhaba bebegim 3 aylik buhar makinasi almayi dusunuyorum.Burun tikanikligana iyi geliyor mu kullananlar memnun mu acaba.kimi çok gerekli diyor kimi cok gereksiz.karar veremedim sizce
Fatmabkdmr fatos_10 ben kullanıyorum canım almalısın bence ama yine de kendin. Bilirsin deerma üstten dolum F300 buhar makinesi benim kullandığım. Bakabilirsin. Ben çok memnunum
Ruzgarbaby fatos_10 Ben fakir kullandım cok memnundum eski evimin nem oranı kötüydü hep burnu tıkanırdı simdi öyle derdimiz kalmadı cok şükür 🤲🏻 İkinci el düşünürsen satabilirim canım