Nkahramanatas benim oğlum 4 buçuk aylık ben direk 20 lik dişimden ameliyat oldum geçen hafta dikiş atıldı ve doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi yapılan işlemlerin yapılan iğneler kana karışıp böbreklere gidecekte böbrekten süzülüp tekrar kana karışıp buradan süte geçecekte ohoo demişti doktorum bebeğe bir sıkıntı yapmaz verdiğin emzirmen dedi herhangi bir sıkıntı yaşamadık