efe_ evet ben aldım ama hiç memnun kalmadım LCW den almıstım tog değerleri var evinizin ısısına göre ben biraz yüksek Değerli almısım sanırım 2.6 aşırı uyumadan terliyo su gibi oluyodu bidaha kullanmadım. Eviniz sıcak oluyorsa 2 den aşa alın derim ☺️ Ben annelik içgüdüsü ile üşümesin diye tog degerini fazla almıstım yani anlıyacagınız😂