srcyhy bakın daha küçük bir yavru o belli ki kokunuzu duyarak uyuyo şimdi odanızı ayırırsanız bu ona dünyanın en büyük haksızlığı olmaz mı? Onu bu dünyada en huzurlu kılan anne kokusundan gece mahrum bırakmak olmaz. Size tavsiyem eğer mümkünse anne yani beşik alın aynı yatakta yatiyomus gibi oluyo inanın. Kii bir çok pedagog 2 yaştan evvel ayırmayın diyo zaten en fazla 2 yaşına kadar emecek olan bebe anneyle bağını bu süreçte kurdu kurdu yoksa oksa ilerde işiniz daha zor. Yanı bazı anneler kızacak ama kusura bakmayın ilerde zor olacak diye evladımı yanımdan kovamam. O zaten bana doyduğu zaman kendi odasını ayırmak isteyecek