Kizlar bebegim 18 gunluk 36+6da dogdu fakat anne karnindaki gelisimi 33 haftaya uygundu ve sezeryan dogum oldu anne sutu aliyor yani doymuyor desem oda mumkun degil sutum var emdikten sonra memede surekli agzina kalsin istiyor yalanci emzik gibi yalanci emzigide almiyor. Fakat dogdugumuz gunden beri ne hastanede ne evde hicbir sekilde besikte uyumadi 3tane besik degistirdik banamisin demiyor besige koydugum an kiyamet kopuyor ama yanima alinca yada kucagima susuyor. Napicam ben nasil olucak birde 1yasinda kizim var bu durum beni cok zorluyor. Onerisi olan varmı?