Bse Arkadaşlar 3 aşamalı mama ısıtıcısı sarıyorum hiç kullanamadım bebeğim hep biberon reddinde olduğundan 2 defa dahi makine kullanılmadı 250 tl ye satıyorum isteyen varsa