HatFer135 buradaki insanları anlamıyorum gerçekten ne var bunda ya illa herkes aynı durumdamı olmak zorunda memnun musunuz diye sormuş neyşn havası insanlar burada neleri atıyorlar kalp kırılacak göz kalacak ne var bir düğüne falan gittiğinizde biri taktımı üzülüyor musunuz anlamadım gitti
Bu arada canım ben trabzoN seti kullanıyorum kibar zarif ama çok hassas ve kapalıysan genelde boşa takmış oluyorsun ve bozdurduğunda baya zarar oluyor