Elifyor bende bu hafta çocuk düşürdüm canım. Saat 12 de falan kahverengi leke geldi 1 saat sonra kırmızı açık renkli kana dönüştü. Sonra doktorumu aradım ya yerleşme kanamasıdıe yada düşük yapıyosundur yarın hastaneye gel bakalım dedi. Yarına kadar hiç kesilmeden kanamam oldu ped taktım ped doluyodu. Hafif hafif belime sancı birde kasıklarıma ağrı vuruyordu. Kanama devam etti doktor baktı ultrasonla falan düşmek üzere dedi eve yolladı. Ertesi günde de kan pıhtısı geldi ve beta hcgme de bakıldığında düştüğünü gördü doktor. Şimdi 0 olmasını bekliyoruz. Yarın bir acile gitmende fayda var. Bendeki belirtiler sendede varsa