Wommy Acaba bebeğiniz o masa kısmına ayaklarını koyup kendini atma girişiminde bulunuyor mu ? Masalı olanlar hoşuma gitti ama böyle bir tehlike olur mu
SevcanDenizKorkmaz Wommy ben o modeli kullanıyorum hediye geldi. Henüz bebeğim küçük 6 ay 8 günlük. Ayakları yetişmiyor. Zamanla göreceğim bende 🤗
ayazasaf Wommy 16 aylık oğlum tadımlardan beri kullanıyorum şu an ayağa kalkıyor ama oraya basıp hiç atmadı kendini ayaklrının gerisinde kalıyor alt kısım
Mom107 Wommy benim oğlumda yapıyordu o hareketi hatta kalkmaya vs çalışıyordu ya kemerini takın yada bazılarında masa kısmı bebeğe doğru çekiliyor çıkmadı imkansız oluyor öyle bişiy deneyin
Wommy Vera1810 yani böyle bir ihtimal var değil mi o zaman almasam mı acaba .Bir de siz ayrı ayrı kullandınız mı hiç masa sandalye oluşu kullanışlı mı
Vera1810 Wommy sen bilirsin canın evet ben ayrı ayrı kullanıyorum copu zaman yerde yemek yiyoruz baya ıyı oluyor masada yıcem ız vakit altını takıyorum boyu uzuyor.