gezgin Seden evet biraz pahalı , wellmatt diye bir marka var ilgilendiğim. antialerjik diye biliyorum 🤔
Seden gezgin bugun cocuk doktorumuza sordum o da sadece orta sertlikte olsun gerisi önemli değil dedi. Ay ben cikamadim isin icinden 😀
Swtlna Yarı ortopedik tavsiye ediliyor diye biliyorum, ben de öyle alicam. Kaç aylık oğlunuz 23 aylık bizimki yaza doğru yatağa geçiririm diye düşünüyorum
Seden Swtlna bnde oyle biliyorm ama bilemedim. 21 aylik oldu bugun yatastan orta sertlikte bi yatak bakicam artik ya burda bi arkadas model vermisti ona bakicam şimdi. Oğlum ilk 3 ay bizim full ortopedik yatakta uyudu cokta rahat görünüyordu 😀
Nrnfth Seden Yatastan aldik bebek yatagi yayli ama cift tarafli yasa göre sagolsunlar 2 ay oldu daa gelecek altin kaplama yapiyolar sanirim getirseler denicez de yok
Seden Gnss bisey sorcaktim yatagin sertliği yada yumuşaklığı nasil acaba ? Cok sert degil dimi ? Bebek yaticak sonucta ama.