Mrb
happymomdan geliyorum burda anladigim kadariyla doğurmuş anneler var tecrübeli hamilelik konusunda illaki testlerle ilgilide tecrübeli olan vardir lütfen yazin çok ihtiyacim var şuan .
Bundan iki hafta önce çocuğun Ense kalingi 3,9 cikmişti ultrasonda ve o hafta ben 13 haftaliktim …ya nipt testi yapicaktim yada Cvs. Bende tabiki kolay risksiz diye kan testi yoluyla istedim Yani nipt. Sonuc persembe cikti ve 21-trizomi cikti . Ve bana Artik 15 haftasin AMNIYOSENTEZ yapabiliriz kesinlestirmek icin dediler.
Ben tabiki ögrenmek istedigim icin pazartesi Sabah Yaptiricam. Ama internetten ordan burdan coook arastirdim nipt testi yanlis cikar insanlar cikti . Ingilizce özellikle arastirinca.
ayni sekilde nipt testinde kötu cikip sonraki testlerde temiz cikan varmi ?
cok uzgunum saskinim belki cevrenizde vardir lutfen yazin aineiden tesekkur ediyorum 😭