Mom14 maalesef bende 6 gün gecikiyorum bebeğim 8 aylık ve sanırım hamileyim test yapmaya korkuyorum cesaret edemiyorum ayıptır söylemesi çok dikkatli olduğum halde olmuş ola bilir bilmiyorum hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin canım ben düşünmekten uyku dahi uyuyamadım en son bugün eşim ben gidip test alacağım dedi ama açık eczane bulamadı 🤷♀️