Atillaberkan Bebegim 1 aylık mestil gaz damlası aldım kullanan varmı ve nasil kullanıyorsunuz arkadaşlar
SNCK doktorumuz gunde 4 kere 6 saat arayla 4 er damla verdi bize 1 ayligiz tadi eksi oldugu icin agzindan cikariyor bende takviye mamanin icine damlatip iciriyorum
yiyidom Atillaberkan bende kullandım ama eczacı bana şey dedi bu damla bir kaç kullanımdan sonra bağışıklık kazanıyor artık gaz çıkartmıyor dedi gerçekten öyle oldu çevremden kullananlarda öyle diyor başka damla alacağım mecburen