MomofEymen 4 ay 22 günlüğüz biz de gelelim mi aranıza👶🏼 son birkaç gündür ‘anne’ ye benzer ses çıkarıyor özellikle sıkıldığı zaman ve ben yanında değilken😂 çok hoşuma gidiyor beni çağırıyor diye😂 yanlarına dönüyor, şimdiye kadar sadece bir kere tam yüzüstü döndü, sürekli oturma çabası var, ellerini tutunca hemen kendini kaldırmaya çalışıyor, yüzüstü yatırıp ayaklarından destekleyince ilerlemek için çırpınıyor ama yüzüyle ilerliyor yavrum, kollarını kullanamıyor, burnu oluyor kıpkırmızı🤗 kıyamıyorum o yüzden çok üstelemiyorum arada bir çalışıyoruz😂 boy kilo bilmiyorum şimdilik😊