Nefes0000 1 aylık kızım var birden çok fazla kustu sizce neden acaba?? Fikri olan varsa yorum yaparmısınız? Teşekkürler
TugceAna Nefes0000 rota olabilir kusmayı takip edin emdikten sonra az bişeyde önemli değil ama durduk yerdeyse ve tekrarlıyorsa doktora götürün
Derin1 Nefes0000 yediği fazla gelmiştir yada reflüsü vardır yada yedirdiğini gibi gazını çıkarmadan yatırdıysan kusmuştur
jap Nefes0000 fazla emdiği zaman kızım da çok kusardı iki avcum dolusu. Belki sizinkine de fazla gelmiştir
TugceAna Derin1 bide fışkırır tarzda kusma olur aşırı kuştu deyince aklıma bu geldi yoksa üşütmüştü olabilir veya siz üşümüş olabilirsiniz