Mrb arkadaşlar bebekleriniz beşikte ayağa kalkmaya başladığında nasıl önlemler aldınız düşmemesi için gözümün Bi acıyorum ayağa kalkmış çok korkuyorum dusucek diye bariyer mantıklı gelmiyo çünkü tek Bi tarafı tutuyo sizler nasıl yaptınız acaba beşikmi değiştirmek lazım tecrübeleriniz bana yön gösterecek