ayseeeey Bebeğim gazlıydı ısıtıp koyuyorduk gazını çıkartmasına destek olarak. Ben fayda gördüm ama tabiki gaz için kesin bir çare değil. Nitekim gaz damlaları, masaj, sıcak havlu gibi şeylerde destek amaçlı. Yoksa gazı sancıyı şıp diye kesecek bir şey yok. Eskilerin sıcak tuğla koymaları gibi bir şey. Amaç karnı sıcak tutmak. Benim bebeğim rahatlıyordu. Babası ellerini koyardı üstüne bir de. Daha da sıcak olsun diye. Ben 12 kere üst üste gaz çıkarttığını bilirim. Zaten çok pahalı bir şey değil. Almak istemiyorsanız ütüyle havluyu ısıtın karnına koyun. Ama havlu çok kısa sürede soğuyor. Kemerin özelliği ısıyı hemen kaybetmemesi.