Alpaslaninannesii kizlar mama ve annesütü veriyorum su vermeye nzmn baslayabilirim doktorum 4 aydan itibaren verebilirsin demisti ben daha baslamadim 4 bucuk ayligiz
YasemiNYagmur1 Alpaslaninannesii ben her gün veriyorum anne sütü alsa sadece şart değilde mama alıyorsa verin. Her mamadan sonra verilmeli aslında ama ben gün içinde 5 6 kaşık veriyorum
Zeynept Alpaslaninannesii ben doğduğundan 1ay sonra verdim suyun hiç bir zararı yok aç olduğunda verme o kadar
seymaaras Alpaslaninannesii Sadece anne sütü alan bebeğe su verilmesi gereksizdir, zararı da vardır. Anne sütü bütün ihtiyaçları kesintisiz karşılar. Ama mama da alıyorsa verin tabi ki.
Mom9 Alpaslaninannesii yok emziriyodum ama doktor mama da verirsen su vermene gerek yok suyla yapıldığı için demişti
mirayyy20-20 Alpaslaninannesii 5.5 aylık sadece anne sütü alıyor bir haftadir filan az az veriyorum çok seviyor