s_koc Smrkikra şu an 7 aylık o aylara gelince düzelir ümidim vardı demek ki olmuyormuş😅 önerim yok ama dert ortağın olabilirim kardeş 😁
Bebekcik2406 Smrkikra bizdede durum aynı 17 aylık olduk saat başı emmeye kalkıyor bazen 45 dk da kalkıyor gözlerim şişiyor yat yat kalk sütten kesince düzelir diye umut etmekten Başka çaremiz yok gibi
Harikamm Smrkikra evet ya bizde 18 aylık olduk ama bir türlü kesintisiz uyumuyoruz ama ben bu durumu dişlere bağlıyorum çünkü köpek dişi çıkıyor ve çok zorlanıyor bu yüzden inşaallah geçecek bu günler
zayce35- s_koc aranıza bende katılayım. Oğlumda 7 aylık ek gıda verıyorum emziriyorum , öğlen uykusu hiç yok gece de 100 kere uyanır. Bende büyüyünce geçer düzelir dıye avutuyordum kendimi 😂 ama öyle olmuyormuş demek ki …
Kbrltn3435 s_koc bizde 7 aylıyız artık ağlamak istiyorum,kendimi parcalıyorum ya saat bası uyanmak nedirr. Tam anlamıyla saat bası. Ve 4 gündür 1 de kalkıyor 2.5-3 e kadar uyumuyor artık sinirlerim kaldırmıyor psikoljim bozuldu o derecedeyim
Smrkikra aksu5334 evet yediriyorum tıka basa yese de kalkar anne meme anne su yanıma geliyor emiyor 2dk sonra gitmişş ama benimle yatınca sesi çıkmıyor yatağına koyunca sık uyanıyor
Motherofapearl Smrkikra gece beslenmesini kesmeyi geciktirince böyle oluyo Ben de kesemedim malesef. Memeyi 21.ayda bıraktırana kadar çok uyandı emdi uyudu Memeyi bırakınca yavaş yavaş geçti bu durum
Rzgr Smrkikra benim oglum 21 aylik 18. Aydan beri bu durumdayiz. Azi disleri bir turlu patlamadi. Cok rahatsiz ediyor. Sanirim bu durum butun uyku duzenini bozdu.
Ssss Oğlum 13 aylık aynı durumdayız . Dediğiniz gibi tıka basa tok da olsa uyanıyor . Zaten memeye acıktıkları için değil alıştıkları için kalktıklarını düşünüyorum
damlahira Smrkikra Kızım 26 aylık çok güzel bir uyku düzeni vardı ama bozuldu maalesef 9 da uyuyan kızım bu saatlerde anca uykuya geçiyor gündüz uykusu 12 buçuk 1 olan uykusu 3-4 nasıl düzelecek bilmiyorum
balannesiii Smrkikra 22 aylığız 1 ay öncesine kdr cok düzenliydi hatta fazla bile uyuyordu ama smdi yarım saatte bir kalkıp yanımızda uyumak istiyor bu zamana kdr hiçte uyutmadım bu alıskanlık nerden cıkıyor anlamadım
aysenur_58 Smrkikra 3 ay 24 günlük bu aya kadar hiç kalkmazdı tek tük ama bu 3 aya girdiğimden beri saat başı alarm gibi kalkiyor
Sevda58zeynep Bende öyleyim şuan ama oğlumda böyleydi memeden kesince de devam Etmişti uyanmaları sallayarak uyutuyordum bi kaç ay sonrasında da düzene girmişti
denizmoms1 Smrkikra 16 aylık oğlum gece saat başı bende kalkıyorum malesef ve bitsin artık ne zMan gece deliksiz uyuycaz dige düşünmekten kendimi alamıyorum he bide bu ara 9 da gece uykusu diye yatıp 10 da kalkar hala ayakta 1 olmayınca yatmıyo şaştım kaldım bu düzene