Kızlar dün 2. Ay aşılarını oldu ateşi 39 a kadar yükseldi saba karşı normale döndü. Ancak yatış o yatış hala uyuyor arada buz gibi oluyor soğuk ter atıyor. İnlemesi oluyor ara ara.Beslenmesi normal sayılır 3 saatte bir emzirmek için alıyorum kısa da olsa emiyor. Ne yapmam lazım doktora götürmeli miyim virüs yüzünden boşuna gitmek diye istemiyorum internetten araştırdım uyku hali olur diyor ama artık endişe etmeye başladım var mı başına gelen yardım edin lütfen.