Svcnvebebegi benimde aynı şekildeydi böyle kaşıntıdan ölüyordum sağlık ocağına gittim doktor büyük ihtimal mantar dedi ve. Travoson verdi mantar kremi. Adetimede 3 gün wardı dedi bide kan alayım hamile falansan kremi kullanma diye bende kan verdim ve hamile çıktık😊 hamilelikte kaşıntı yapıyormuş duyduğumda çok şaşırmıştım😂 kaynanamda bu şekilde kaynıma hamile kalmış 😂 aklımdan hemen hamilesin geçti 😂