Kızım 11 aylık 8 aylık yürümeye başladı ama bacakları açık yürüyor parantez gibi doktora götürdüm normal dedi istersen flim çektir dedi çektirmedim nedense işte bebeğimin boyu kısa 70 cm bacakları toplu o yüzden mi düzelmedi diyorum yürüyüşü ? Taktım işte fikri olan var mı 🙏