16 aylık olacak bebeğim nerdeyse kabızlığa iyi gelecek şey ne acaba ıkınıyor ama yok yok . Zeytin yağı verdim ve sürdüm yok gelmedi üzüm yedi olmadı . Su içiyor anlamıyorum nasıl bir çözeceğim bu işi ben egzaması var ayrı kabızlık var ayrı . Bir öneride bulunun a dostlar