Merhabalar, burayı doğumdan sonra psikolojimi korumak adına (mom’da okuduklarım sağolsun)indirmemiştim bile ama şuan siz annelerin yardımına ihtiyacım var.Bebeğim 5 aylık ve 15 gündür pişik ile uğraşıyoruz.Normalde Burt’s Bees kullanıyorduk etki etmedi Bepanthol aldık oda etki etmedi kardeşim Sudocrem önerdi yeğenime iyi gelmişti onuda denedik ama yok oda fayda etmedi.Sıcak su ve pamuk ile de sürekli siliyorum ve altını açık bırakıyorum ama yok tık yok geçmiyor.Pişikten dolayı da uyuyamıyor ve çok ağlıyor resmen perişan olduk.Ne yapabilirim?Ne geçirir?Var mı bir yöntemi?İyi bir pişik kremi önerisi istiyorum..🙏🏻