İyi akşamlar tecrübeli anneler
Oğlum 23 aylık son zamanlarda zıvanadan çıkmıştı huysuzluk iştahsızlık ağlama vs. Uğraşıyordum.
Velhasıl bu akşam birden ateşi olduğunu farkettim 37.8 ağzı yanıyordu başta da ateş vardı. Burnu akar gibi ama genzine yutkunuyordu. Calpol verdim biraz daha iyi gibi şimdi sorum 2. Azı dişleri bu dönemde mi çıkıyor sizinde başınıza geldi mi bebişleriniz ne zaman çıkardı bizim ilk azıları mız çıkmıştı zaten endişelendim ağzına da baktırmadı zarzor çok mu zor çıkıyor