Merhaba arkadaşlar 7 buçuk aylık kızım var uykusunda ağlıyor susmuyor da hemen emzirmek istiyorum o amda kıyametinkoparoypr hemen de sakinleşmiyor nedir derdi bilmiyorum ⅔ gündür başladı işte bazen kendi susuyor bazen kucağıma almak zorunda kalıyorum bu seferde uykusu kaçıyor