Yigitinannesi34 Kızlar bebegim 45 günlük kucagima aldığım da kafasını geriye atiyor ilk başlarda açlıktan sandım ama tokken de yapıyor bazen. Bu normal miii var mi araniz da bunu yaşayan??
Bebegim_28 Yigitinannesi34 benim kızım 25 günlük oda yapıyor dengeyi tam sağlamayamıyor ya ondan sanırım
esmerayes Yigitinannesi34 gazi vardir canim gazlanincada yapiyolar oyle oglumda atardi sirtini yay gibi gerip kafasini geeiye atardi ozellikle emmek isterken cok yapardi ememezdi gazdan
Yigitinannesi34 Yok bu öyle değil tutamadığı için değil kendii bilerek yapıyor geriye atiyor kafasını tutamadığı zaman zaten kafasini saga sola düşüyor onu anlıyorum
Yigitinannesi34 esmerayes evet benimki de öyle gazi var ve emmiyo 😒 siz ne çözüm buldunuz bu duruma ?
esmerayes Yigitinannesi34 nurse harveys colex gaz surubu kullandim ben benim oglum kolikti bunun disinda hicbi gaz damlasi vs ise yaramadi bu suruptan snra rahatladi ve bol bol karin ustu yatirip sirtini poposunu patpatliyodum sicak banyo yaptiriyodum emzirirkende hafif sallayarak emzirdim