Sedamert-2 Hanımlar oğlum 7.5 aylık kontrole gittiğimizde doktor bıngıldagın kapandığını söyledi normal dedi ama erken değilmi varmı bilginiz
BusraOmerAsaf Sedamert-2 bir doktor video sunda erken zannedilir ama 8. Ayda da kapanabilir normal demişti, sizin de doktorunuz demiş ya normaldir bence
Prensannesi22 Sedamert-2 canım benım oglumun 3 ayın sonunda kapandı tamamen bas cevresı olcumu onemlıymıs onuda saglık ocakları yapıo zaten gittikçe baya erken kapandı bızımde ama bas cevresı olcumu uyumlu olursa sıkıntı olmuyormus ıcın rahat olsun
Esra_34 Sedamert-2 çok dikkat edin diye bilirim hamile iken takip ettiğim programda kadının biri yazmıştı bıngıldagı erken kapanmış ve 1 yaşına geldiginde 1 yaş aşısı vurulmaya gitmiş hemşirenin ihmali ile aşı oluyor bıngıldagı erken kapanmış bebekler doktor kontrolu den sonra aşı oluyormuş ve çocuk akşamı havale geçiriyor yogun bakımda filan yattı ve bunu aşıdan oldugunu beyan etmiş doktorlar bıngıldak çok önemli
Cascas19 Prensannesi22 canım bunun için bir doktorla görüştün mü? Baş çevresi beyin gelişimini gösteriyor 3 ay çok çok erken bir zaman..
Prensannesi22 Cascas19 canım doktora sorduk oda normal dedı duzenlı olcumu yapılıo suan 6 bucuk aylık bı sıkıntı yok sukur
[silindi] Esra_34 bu programın blok kısmındada var başın ön tarafındaki bıngıldak 7 ila 18 ay arasında kapanması normalmiş ben 1 yaştan sonra kapanması daha sağlıklı diye biliyodum ama min süre 7 aymış
incognito Sedamert-2 3 aydan sonra kapanması baş çevresi büyümeye devam ettiği sürece sıkıntı değilmiş. 4 aylık kontrolünde neredeyse kapanmıştı. Muhtemelen 5 ay kontrolünde tamamen kapanmış olacak kızımın.