Seda34 Merhaba oğluma kehribar kolye almayı düşünüyorum işe yarıyormu merak ediyorum pek ucuz birşey değil malum boşa masraf yapmış olmayayım
Gamzeburkan Seda34 biz kullanıyoruz gaz icin almıştık pek bir fayda gormedik ama dış icin ise yararmi bilmiyorum henüz disimiz çıkmadı ama çok faydasini görenleri burda okumuştum
NesLyy- Seda34 Valla bizde işe yaradıı 1 aydır kayıptı kaybedince dahada anladım kıymetinii. Huysuzluğunu stresini alıyor ciddenn salyasını anında kesmiştii heralde 6-7 aydır falan kullanıyoruz😊
Minikprenseselo Seda34 bn aldm cok memnunum hem uyku duzeninde yaradi hemde 2 disimz vikti masallah hc ates olmadi
Seda34 NesLyy- işe yaramasına sevindim 😊 nereden almıştınız acaba internette bi kaç site varda hangisi orjinaldir hangisi sahtedir emin olamadım
Seda34 Minikprenseselo yaa çok güzel biz henüz 2 y 10 günlüğüz ama ben diş döneminden baya korkuyorum 🙈
Minikprenseselo Seda34 ilk diisnde hc bsey olmadi 2nci disinde sadece 1 2 gun istahi azaldi snra oda gecti cok sukur
Ece2016 Ablam bebeğinde kullandı işe yaradığını görünce bende aldım bebeğim için diş zamanı çok faydası oluyor ağzının suyunun akmasını bile minimum seviyeye indiriyor