5babyslove biz de 7 Aralık doğumluyuz 😍 çok şükür anne sütüyle besleniyor kızım 🙏🏻 Uyanık kalma sürelerimiz bizim de arttı gündüz 😁 ana kucağı var ya titreşimli onunla oyalıyorum biraz. Biraz kendisi oynuyo tepişiyo kendi kendine 😁 mutfakta işim varsa ana kucağıyla masaya koyuyorum onunla konuşuyorum o da etrafı inceliyor 🌸 emzik bence de vermeyin meme reddi yapabilir. Biz de durumlar böyle 🥰