Hulya_ İlk defa duydum Dr bu konuda ayrı düştüğünü şaşırdım açıkçası ,🤷bende kızım tedavi oluyor 28 aylık 25 ayında Dr kesti ilaçla değerleri 4 gekiyrodj ilacı birakyi 1 ay sonra 6 oldu evet yüksek ama.ilaca başlamak istemiyroum ,10 ve uzeri bizim için önemli dedi yani takip etmeyi ihmal etmeyin 🙏