Enlimonlusundan Arkadaşlar 4 bucuk aylik oğlum var. Emerken ve uyurken sürekli terliyor. Ince giydiriyorum yine de çok terliyor. Bebeklerde genel bir durum mu yoksa doktora götürmeli miyim? Var mı bu konuda tecrübeli annelerimiz ?
Minikprenseselo Enlimonlusundan bnm kizmda 9. 5 aylik ole ama pek dert etmedm genel olark bbaknca herhngi bir rahatszligi yok sukur
mom0989 Enlimonlusundan biz götürdük tiroidlerine fln bakıldı herşey normal dedi. Genetikmiş. Emzirirken kol içlerim yara oluyordu. Hala kızım öyle 15 aylık saçı baş kısmı çok terliyor
Gaaak Enlimonlusundan emerken terleme genellikle kalple ilgili sıkıntılardan kaynaklanabildiği gibi sebepsiz de olabilirmiş. Biz kardiyologa götürdük. Kalpte bir sıkıntı yoktu. Ailede çok terleyen varsa genetik olabilir demişti.