AlisNata Emziren anneler bebeğiniz emzik kullanıyormu.Kullanıyorsa fotoğrafını gpndete bilirmisiniz. Nasıl alıştırdınız emziğe kızım 7aylık alıştıra bilirmiyim bende.küçükken çok denedim olmadı
Nejlazafer AlisNata 7 ay kullanmamis bence alıştırmayin bu saatten sonra.. zaten faydalı birşey değil..benim kızım da ne emzik ne bıberon hiç bişey almadı..evet biraz zorlandım sürekli emmek istediği için ama bence değer..
Seymaybars27 AlisNata bebeğim doğduğu andan 3 aya kadar emzik bahımlısıydı sonra bıraktı 7 aya kadar almadı şimdi tekrar kendi kendine aldı çocuklar çok ilginç gerçekten 😂
Mom299 AlisNata Benim.bebegim almadı ilk baslarda 4 aya girince denedim şimdi gece uykuya geçişten geçise alıyor bende uyku ya gecişlerde veriyorum sıkıntı olmuyor hiç
emirnannesi AlisNata linç yıyecegım ama ben taktığımız maske varya onun lastiklerini birbirine bagladım emzıge agzına koydum o sekılde alıstırdıım
AlisNata Nejlazafer önceden uykusu çok iyiydi şimdi çok bozuldu yarım saate bir uyanıyor belki emzik uyumasına yardımcı olur
AlisNata emirnannesi bebek sizin bebeğiniz linçkeyen hiç kimse sizden daha iyi bilemez yada bebeğinizi düşünemez siz öyle uygun görmüşseniz kimseye laf düşmez
Pinponn--58 emirnannesi o bısey degıl kayınvalıdem ben evde yokken basortusuyle emzigi baglamıs agzına Bı İnsan mal olunca boyle oluyoo demekki
Pinponn--58 Bir hemşire arkadasım bana sambxles gaz damlası veya tatlı Bı surubu varsa hafif emziği bula emzigi verdikten sonra da beskere emziğe tıklat dedı ve tuttu :)
Pinponn--58 MayneymisAltintop AlisNata emzigi sert kısmına agzındayken cok hafif tıkla 5-6kez tutar insallah 🙏 Bı dene bakalım