Burda bir yerde okumuştum hametan krem bebeğin popusuna sürüyorsun ben şimdi sürüyorum bebeğim üç güne bir yapıyor kakasını bizimki çok ıkınıyordu çok uğraştım bende sabunda attılar ama sabun barsakları yakıyormuş diye duydum onun yerine lavman yapın hem riski yok ikisinde sürekli kullanırsan barsakları tembelleştirir