Yigitinannesi Doğumdan sonra iki kere hasta oldum. Biri ayın 28 i biri 29 u. Hasta olduğum o zamanlarda emziriyodum. Simdi emzirmiyorum 4-5 gün adetim gecikti. Sütten kesilince adetiniz de düzensizlik oldu mu. Çok korkuyorum bebeğim daha 7 aylık 🤔
Yigitinannesi Derinsmomm benim 10 gün geciktiği olmuştu ama bişey çıkmadı doğumdan sonra düzensizlik olabiliyo
Derinsmomm Yigitinannesi allahım insallah öyledir emzirsem hadi düzensiz olsun diyim insan emzirmeyincr 3 bucuk atıyo. Bu ay grip oldum ilaç kullandım ondan mı diyorum