Ya benim oğlum ıstahsiz herşeyi tüküren bir çocuktu. Yürürken ayakta zor duruyor surekli düşüyordu. 2 ay içinde boyle olmuştu kilo kaybettik kilo almadik. Üzüntüden çöktüm. Balik yağına basladik 1 hafta oldu. Kullandigimizin 2. Günü çocuk eski haline döndü. Ayy o kadar mutluyum ki. Ne versem yiyor hiç bir yemegimiz çöpe gitmiyor. Şükürler olsun. Soranlar vardiiiii 1 yaşındayız bu arada