İyi akşamlar arkadaşlar bebeğim 8.5 aylık 4 gündür kakasını az az yapıyor 1 tl büyüklüğünde onu da yaparken bayağı gaz çıkarıyor tam bezi doldurdu diyorum bi bakıyorum azıcık yapmış. Daha önce de bir kere böyle olmuştu o zaman 3 gün yapmamıştı. Doktorumuzla iletişime geçtim sorun yok bekleyelim dedi. Sonra kendiliğinden yapmıştı Siz tecrübeli annelere sormak istedim. Diş dönemiyle mi alakalı acaba yaşayan ve çözüm bulan var mı?