Ylz34 bende yeni doğum yaptım bebegim 45 günlük oldı şükür .. ilk 25 gün agrıdan öldüm emziremeyecek kadar agrım oldu emziremedim mastit oldum hatta .. ilk lansinoh krem kullandım sonra sarı kantaron yagı susam ygı kullandım daha sonra zeytınyagı ve sütümü sürdüm kalkanlarımı da sürekli taktım ve ıslak bırakmadım meme ucumu daha sonra ayva kabugu jelinidr çok duydum ama yapmadım en son mustela krem aldım ve yavas yavas duzeldı hergün de mutlaka duş aldım masaj yaptım hala hassas ama en azından emzırırken artık aglamıyorum