Bebeğim 5 ay 10 günlük bu zamana kadar hiç sallamadığım için sadece emziği destek alarak uyuyor bu aralar dalmakta zorlanıyor ama dua açıyorum kendi haline bırakıyorum bazen ağlayarak uyuyor bazen kendiliğinden. Sorum şu ki anneler ben tamamen desteksiz uyumasını istiyorum emziği Nası bıraktırabilirim çünkü emzik olmadığı zaman yıkıyor ortalığı