iyi geceler emektar anneler, 4.5 aylık bir yavru annesiyim. konum malumunuz UYKU🥲. hakkını yiyemem minik kızım ilk günden beri uyku konusunda bizi çok zorlamadı benimde öyle rutin sayılacak bir düzenim olmadı haliyle.. ne zaman ihtiyaç duyduğunu farketsem o zaman uyutuyordum . fakat büyüdükçe özellikle 4. ay itibariyle algıları açıldıkça bizimle zaman geçirmekten tat almaya baslayincaaa gece biz ne zaman yatarsak o zaman yatmaya başladı 1-2 derken haliyle hem fiziksel hem ruhsal yorulmaya başladım.artık bir rutine başlamanın tam vaktidir diyerek kararımı verdim. önce gündüz uykularından başladım.öğlen uykusu faslı’nı 4 maksimum 5 ten sonra sonlandırdım yorabildigim kadar yordum ve akşam 7 de sıcak bir duş ardından beslenme ve hallelujah🧚🏾♀️🧚🏾♀️ faydasınıda ilk günden gordum diyebilirim. arada tabiki uyandı fakat kucuk sakinleştirmelerle hemen devam etti. fakat bu akşam pekte ilk günler gibi tatlisli olmadı saat 20.00 dan beri ara ara şiddetli ağlamayla uyandı ve 22.30 itibariyle anca rahatlanip uykuya geçti (insallah🙏🏾). şimdi sorum bu düzeni sağlamış annelere, inadım inat devam edeceğim fakat zamanla düzene giriliyor degil mi yani tünelin sonunda ışık var sizin tecrübeleriniz nasıldı ve nasıl bir geri dönüş aldınız? şimdiden cevaplar icin çok teşekkür ederim.