Sebnemhzl merhaba aynı bizim durumları anlatmışsınız kızım da 8 aylık ve artık kendi odasındaki beşiğine alıştırmaya çalışıyorum doktoru ilk önce gündüzleri uyutarak başla demişti ancak gündüz ilk uykusunu uyuyor öğleden sonra ve gece kesinlikle koyduğum an uyanıyor hatta bir gece 8 kere uyutup koymuştum 8inde de uyandı ve pes ettim kendi odamdaki beşiğine yatırdım orada uyuyor ama artık çok küçük geldiği için acil odasına alıştırmam lazım😳